Íme a kampánykezelés áraim:
Világosan, apróbetűs részek nélkül. Hűségidő nélkül – helyette elégedettségből fakadó hűségre törekszem.
Mini fiókoknak
- Havi 60 000 Ft költésig
- Ingyen weboldal elemzés 80 Ezer Ft értékben (30-40 oldalas egyedi dokumentum fejlesztési javaslatokkal)
- Nálam nincs hűségidő
- Fix díj: nincs kampányállítási díj, sem költés utáni jutalék
- Részletesen beszámolok a munkámról, és az elért eredményekről
Közepes fiókoknak
- Havi 200 000 Ft-os hirdetési költségig
- Ingyen weboldal elemzés 80 Ezer Ft értékben (30-40 oldalas egyedi dokumentum fejlesztési javaslatokkal)
- Nálam nincs hűségidő
- Fix díj: nincs kampányállítási díj, sem költés utáni jutalék
- Részletesen beszámolok a munkámról, és az elért eredményekről
Nagy fiókoknak
- Havi 200 000 Ft-os hirdetési költség felett
- Ingyen weboldal elemzés 80 Ezer Ft értékben (30-40 oldalas egyedi dokumentum fejlesztési javaslatokkal)
- Nálam nincs hűségidő
- Fix díj: nincs kampányállítási díj, sem költés utáni jutalék
- Részletesen beszámolok a munkámról, és az elért eredményekről
11 év tapasztalat –
a tanulópénzt nem te fizeted!
Szükség van minimális befektetésre a Google Google Ads hirdetések elkezdéséhez?
Nem, nincs szükség minimális befektetésre. Egy nagyobb befektetés segít abban, hogy több keresési szándékot is lefedhessünk, de nem szükséges.
Milyen kulcsszavakat választhatunk a Google Ads-ben történő hirdetéshez?
Át kell gondolnunk, hogy egy felhasználó milyen különböző módokon kereshet rá a termékünkre vagy szolgáltatásunkra az interneten. A SEO és Google Ads eszközökre is támaszkodhatok, amelyekből megfelelő kulcsszóötleteket nyerhetek.
Minden alkalommal fizetni fogok, amikor a hirdetésemet látják?
A megjelenésekért nem, csak a megvalósult kattintások után fizetünk. Ez egy nagyon jövedelmező csatornává teszi a hirdetők számára.
Honnan tudom, hogy konverziókat generálok-e?
A nyomkövető címkéknek köszönhetően mérni tudom a weboldalunkon végrehajtott műveleteket, vásárlásokat, konverziókat.
Hogyan tudom ellenőrizni a reklámköltést, és hogyan tudom, hogy nem fogom azt túllépni?
A beruházásokat különböző módon korlátozhatjuk és csökkenthetjük. Kezdetben a licitek jelölik azt a költséget, amit minden egyes kattintásért fizetünk, de kampányonként is kezelhetjük a költségvetést, sőt, korlátozhatjuk a fiókot, hogy az ne lépjen túl egy bizonyos összeget.
A ppc hirdetéseket, illetve inkább az egész online marketinget egy szorzónak gondolom. A dolgom, hogy a bevételeknek és ezen keresztül a tiszta profitnak adjon egy szorzót. Pl: 100.000 x 1,2 = ha a végeredmény nagyobb, mint amit a marketinges munkájáért kifizetsz, az bizony kőkemény win-win helyzet.
Dolgozzunk együtt!
Engedd meg nekem, hogy megismerjem a céljaidat, és bemutassam, hogy miben tudok segíteni neked, hogy elérd őket. Keress engem elkötelezettség nélkül!
Lépj velem kapcsolatba!
Hívj nyugodtan, vagy küldj üzenetet kötelezettség nélkül.
Telefon
tamas@ppcmanager.hu